tsetmcحق تقدم دسبحا
نیوز آبادان
tsetmcحق تقدم دسبحا
14 دی 1395 ساعت 13:43 | بازديد : 925 | نويسنده : | ( نظرات )
سلام روز بخیر


-اول صبح حجم معاملات در نماد دسبحا بیش از یک میلیون سهم......
-به داخل جدول نگاه کنیدشپارس6دی 1899ریال بوده خوب قطعا حتی یک نفر هم به این شپارس توجه نکرده ولی ده درصد رشد اتفاق افتاده است تا این لحظه
-سهام میلیاردی ورند اکثرا غیر محسوس بازار گردانهایی دارند
-روزی در صف برترین تقاضا نام نمادهای بورسی بود الان درصف برترین تقاضا حدود 15 نام اوراق مشارکت دیده میشود این یعنی اشغال وتصرف بورس توسط اوراق ها وبه حاشیه بردن نمادهای بورسی
-باید تابلو اوراق مشارکت از تابلو بورس جدا بشود ودر هم تداخلی نداشته باشد متاسفانه بقول معروف ده میلیون سهام دار خرد اصلا سخنگویی ندارد منصفانه بنشیند از حداقل حقوق سهام دار خرد دفاع کند
-سرمایه گذاری در بورس امنیت روانی می خواهد ریختن کامیونی اوراق مشارکت واوراق خزانه در بورس جایی برای سرمایه گذاری در سهام نمی گذارد
-گروه خودروخساپا-خکمک-خودرو-خپارس-وساپا-ختوقا منفی ......
-یک کارشناس بازار سرمایه عنوان کرد:
نرخ بهره بانکی، نرخ اوراق با درآمد ثابت منتشر شده در بازار سرمایه و حرکت نقدینگی از بازار بورس به سمت بازار بدهی و دیگر بازارهای موازی از جمله عوامل بیرونی هستند که در کنار توقف طولانی مدت نمادهای معاملاتی به عنوان یک عامل درونی که در برخی موارد بدون دلیل منطقی نیز صورت می گیرد، موجب شده تا روند نزولی حاکم بر بازار بورس شدت یابد و تا زمانی که این عوامل برطرف نشود به طور کامل ساماندهی نگردد، این روند منفی ادامه خواهد داشت.

در حال حاضر بر بازار سرمایه جوی کاملاً منفی حاکم شده که تحت تأثیر دو دسته عوامل درونی و بیرونی می باشد و تا این عوامل سازماندهی نشود و موانع جلودار رونق بر طرف نگردد وضعیت بورس به همین منوال ادامه خواهد داشت.

یک کارشناس بازار سرمایه ضمن بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگاربورس نیوزدر رابطه با عوامل درونی و بیرونی موثر برروند بازار بورس توضیح داد: نرخ بهره بانکی، نرخ اوراق با درآمد ثابت منتشر شده در بازار سرمایه و حرکت نقدینگی از بازار بورس به سمت بازار بدهی و دیگر بازارهای موازی از جمله عوامل بیرونی هستند که در کنار توقف طولانی مدت نمادهای معاملاتی به عنوان یک عامل درونی که در برخی موارد بدون دلیل منطقی نیز صورت می گیرد، موجب شده تا روند نزولی حاکم بر بازار بورس شدت یابد و تا زمانی که این عوامل برطرف نشود به طور کامل ساماندهی نگردد، این روند منفی ادامه خواهد داشت.

فرهاد سلیم در ادامه افزود: در حال حاضر در سهام شرکت هایی که از وضعیت بنیادی مناسبی برخوردارند و با رشد نرخ دلار در کنار افزایش قیمت های جهانی وضعیت عملیاتی مساعدی دارند و پیش بینی می شود در سال مالی آینده نیز این شرایط ادامه داشته باشد، نه تنها شاهد رشد قیمتی نبودیم که حتی در برخی موارد افت قیمت را نیز به ثبت رساندند و این در حالی است که این شرکت ها ارزنده هستند و توان کسب بازدهی های مناسبی را چه از لحاظ قیمتی و چه از لحاظ عملکردی در بازار دارند.

وی تأکید کرد: در حال حاضر بازار بنا به دلایل متعددی که عمد ترین آنها ذکر شد، با ریسک بالایی همراه شده و اعتماد سهامداران و فعالان بازار نیز سلب شده است. این در حالی است که تعریف کلاسیک بازار بورس مکانی است که باعث کشف مناسب قیمت سهام شرکت هاست و علاوه بر آن نقد شوندگی آنها را نیز افزایش خواهد داد. اما اکنون توقف های طولانی مدت و سلیقه ای موجب شده که نقد شوندگی بازار کاهش یابد و تعاریف پایه فراموش شود. تا زمانی که این وریه ادامه یابد وضعیت به همین شکل ادامه خواهد یافت.

سلیم گفت: به نظر من اگر فعالان بورس سهام شرکت هایی که وضعیت بنیادی قوی دارند را با رویکرد سرمایه گذاری شرکت در مجامع و گرفتن سود نقدی انتخاب کنند قطعاً در میان مدت یا بلند مدت برنده خواهند شد، چرا که اگر شرکت هایی باEPSو نسبت پی بر ای مناسبی را برای سرمایه گذاری انتخاب کنند می توانند بازدهی مناسبی کسب کنند.

این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: تا زمانی که اوراق با درآمد ثابت با نرخ های جذاب و بدون ریسکی که دارند در بازار سرمایه وجود داشته باشند ورود نقدینگی جدید به بازار بورس و سهام کاهش می یابد و ریسک بازار افزایش می یابد. از طرفی بانک ها بیش از 20 درصد سود می دهند و نرخ های بهره بالایی برای سپرده گذاران در نظر می گیرند در حالی که هیچ بازاری در کشور سود بیش از 20 درصدی نمی دهد و به نظر می رسد یا سود اعلام شده بانک ها کاغذی است یا این سود از جیب سهامدار پرداخت می شود و حتی می توان انتظار اعلام ورشکستگی بانک ها با این شرایط را داشت.

سلیم گفت: با توجه به شرایط مذکور بعد از بازگشایی نماد بانک ها و شرکت های خودرویی احتمالاً شاخص کل بورس با افت قابل توجهی همراه شود اما در کوتاه مدت و با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری کشور احتمال تغییر روند بازار سرمایه نیز با هدف کسب رأی مطرح می باشد.


-شرکت کارگزاری نهایت نگر گزارش می دهد:
شرکت فولاد خوزستان به عنوان شرکتی که قیمت شمش آن مبنای محاسبه قیمت های کنسانتره و گندله شرکت های چادرملو و گل گهر و به نوعی قیمت های بازار داخل می باشد بخشی از محصولات خود را نیز صادرمی کند.
معرفی شرکت

فولاد خوزستان بزرگترین عرضه کننده شمش فولاد و دومین قطب تولید فولاد خام در کشور میباشد و یکی از بنگاه های پیشرو اقتصادی که در عرصه های ملی و منطقه ای صنعت فولاد حضوری فعال دارد.

بنابر گزارششرکت کارگزاری نهایت نگر، فولاد خوزستان اولین مجتمع تولید آهن و فولاد کشور به روش احیاء مستقیم و کوره قوس الکتریکی است که در 12 فروردین سال 1368 افتتاح گردید.این شرکت با وسعت 8/3 کیلومتر مربع، در مجاورت شهر اهواز، مرکز استان خوزستان درجنوب غربی کشور، واقع شده است.

طی بیست و هفت سال تلاش کارکنان و متخصصین زبردست این صنعت، فولاد خوزستان طرح های توسعه را در فاز اول تا 4/2 و در فاز دوم تا 3/2 میلیون تن و هم اکنون بالای سه میلیون و هفتصد هزارتن محقق ساخته است.

در طول این سالها شرکت فولاد خوزستان همواره متعهد به کیفیت و خدمت به مشتری بوده و دریافت گواهینامه های سیستم مدیریت کیفیت موید این واقعیت است.


-دیروز از غمینو نوشتیم گویا هواداران غمینو محکم پای سهم ایستاده ودر حال رشد است همین طیف یحتمل در اینده سراغ شپارس خواهند رفت
- سیاست واشرافی گری دشمن تولید وبورس حکایت این روزها
-زگلدشت در جدول در ادامه مطلب قرار میگیرد
-سلام مجدد نیم ساعتی هست سیستم ما قطع است با لپ تاب نت نداریم به محض اتصال مطلب نویسی را ادامه خواهیم داد
- نقدشوندگی تا اطلاع ثانوی در دستور کار باشد تا علایم روند صعودی در بورس اشکار شود فعلا نظارت بهترین ابزار است

-حتی تک سهم های کوچک اتفاقی رشد میکنند
-خساپا این دفعه زود بازگشایی خواهد شد چون گردش معاملاتی بالایی دارد اگر دارید بی جهت فروشنده نباشید
کساپا فعلا در محدوده 1500ریال حمایت میشود وبعد از توقف حق تقدم امکان رشد دارد

-تا فردا خدا نگه دار
-منتظر بازگشایی نمادهای بانکی باشید
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-کانال ما در تلگرامtalarbourseiran@از سمت چپ سایت با گوشی همراه کانال را جوین کنید

TSETMCنوشته ها ی شخصی ما درمعلم بورس ]]>

|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0


مطالب مرتبط با اين پست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








بک لینک در 550 (وبلاگ و وبسایت) با اتوریتی بالا

منوي کاربري


عضو شويد


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نويسندگان
نظر سنجي

آخرين مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تبلیغات متنی
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

دانلود اهنگ شاددانلود رمان عاشقانه بدون سانسور سیستم وبلاگدهیخرید هاست لینوکس طراحی چتروم در تبریزکانکس مسکونی ارزانثبت شرکت ارزان قیمت بیت کوئینسایت طراحیازاد طرح دانلود بازی بدون سانسور دانلود والپیپر عاشقانه جدید دانلود فیلم خارجیدانلود کلیپ خنده دار آشپزی ایرانیعکس نوشته های عاشقانه دانلود نرم افزار 2017 اطلاعات پزشکی پنل اس ام اس انجمن تفریحی حد و حدود دکوراسیون داخلی اداری مجله پوست و مو رابطه جنسی در دوران عقد سایت قرانی دانلود موزیک جدید عکس و بیوگرافی دانلود بازی انلاین دنا موو دانلود نرم افزار سایت سرگرمی تکناز شلوغ چت الوند وب فیلم ایرانی 96 تور اروپا ارزان مجله خودرو خارجی بازی اندروید رایگان دانلود اهنگ قدیمی دعای خوابدعا برای پولدار شدن خبرگزاری بورس دانلود اهنگ ایرانی دانلود عکس متن داربای کاسیو اخبار روز ایران و جهان سایت تفریحی و سرگرمی دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری ضرب المثل های خنده دار دانلود بازی چند نفره اندروید قیمت انگشتر جواهر سایت ماشین خودرو برلیانس محصولات ورزشی دانلود کلیپ آموزش رقص دانلود نرم افزار تلگرام دانلود عکس عاشقانه اخبار سیاسی اس ام اس آرزوی سفر خوش آلاله چت مجله غزاله دانلود عکس اس ام اس تولد عاشقانه دانلود والپیپر اچ دی دانلود آزمون رشته ریاضی دانلود نرم افزار دوست دختر یابی دانلود نرم افزار حسابداری رایگان تعرفه طراحی چت روم پایگاه خبری دانلود کتاب آموزش سحر و جادو قیمت خط موبایل ثابت مدل مانتو تنگ و کوتاه نمونه سوالات تافل دعا ثمانین ایه دانلود کلیپ جنیفر لوپز مدل لباس پاکستانی سایت تفریحی سرگرمی سایت تفریحی سرگرمی دانلود موزیک ایرانی