tsetmcبالبر
نیوز آبادان
tsetmcبالبر
14 دی 1395 ساعت 13:43 | بازديد : 993 | نويسنده : | ( نظرات )
سلام روز بخیر


-بازار دیگر محکوم به ریزش شدید نیست بازار هرچه به انتخابات نزدیک تر شود محکوم به صعود خواهد بود فروشنده ها اشتباه می کنند ولی خریدها باید کاملا فنی وحساب شده باشد
-گروه خودرو مثبت
-مثبت بودن هر گروهی در بورس بین 1 تا 5 رتبه بندی روزانه میشود الان گروه خودرو بین 1تا 2 درصد مثبت است تا ظهر این وضعیت تغییر خواهد کرد
-در بلند مدت نمادهای خودرویی زیر 1000ریال یحتمل به بالای 1000ریال صعود خواهند کرد
-خوب بنظر میرسد حق خپارس از وضعیت هیجانی خارج ودر وضعیت نرمال قرار گرفته است
-فسرب الان زیر 3000ریال معامله میشود وبنظر میرسد اصلاح قیمت ادامه داشته باشد
-کروی نیز احتمالا به زیر3000ریال نزول خواهد کرد الان 3030ریال
-به نمودار نگاه کنید شپلی افزایش سرمایه ای پیش خور شده است رانت اطلاعات متاسفانه معضل اصلی بورس است
-خراسان در جدول در ادامه مطلب قرار گرفت
-یک توصیه اموزشی روزهای اینده استارت قیمتی حق تقدم دسبحا را با حق تقدم خپارس از همه جوانب مقایسه کنید این مقایسه در اینده میتواند شما را در مقابل حق تقدم ها هوشیار تر کند
-کارشناس بازار سرمایه در گفت وگو با «ملت بازار» :
تحلیلگر بازار سرمایه با اعلام عوامل تاثیرگذار بر روند صعود و نزول شاخص بورس طی یک ماه اخیر، روند قیمتی دلار و تاثیر بازگشایی نماد گروه بانکی بر بازار سهام را پیش بینی کرد.
مهدی افضلیان در گفت و گو با ملت بازار به رشد شاخص بورس تا کانال 81 هزار واحد اشاره کرد و اظهار داشت: رشد متغیرهای اصلی بازار سهام در یک ماه اخیر به دنبال بالا رفتن قیمت های جهانی کالاهای اساسی همزمان با پیروزی «ترامپ» در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و ارایه وعده اجرای طرح های گسترده برای تقویت زیرساخت ها عامل اصلی رشد شاخص در دوره اخیر بود.

وی با اشاره به سهم بازار قابل توجه شرکت های کامودیتی محور در بازار سهام، خاطرنشان کرد: رشد قیمت کامودیتی ها در بازارهای جهانی به طور مستقیم بر شرکت های داخلی حاضر در بازار سرمایه تاثیرگذار بود و منجر به رشد شاخص شد.

توقف روند رو به رشد شاخص

این فعال بازار سرمایه با اعلام دلیل توقف روند رو به رشد بازار و تعدیل شاخص، گفت: به هر روی ایجاد نوسان در قیمت سهام شرکت ها طبیعی است اما عمده ترین عامل تعدیل قیمت های گروه های فلزی، معدنی، سنگ آهنی و ... و کاهش نماگر بازار به محدوده 79 هزار واحد به دلیل افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا و تقویت شاخص دلار رخ داد.

افضلیان به رشد نسبیحجم و ارزش معاملات امروز بازار سهام نسبت به روزهای گذشته و در نهایت افزایش 67 واحدی شاخص اشاره کرد و گفت: بیشترین تاثیرپذیری بورس در معاملات روز جاری ناشی از افزایش نرخ دلار به 4100 تومان بود. به دنبال این وضعیت شرکت هایی که در بحث صادراتی قوی هستند می توانند ارزآوری داشته و سودآوری شان را افزایش دهند.

انتظار رونق بورس

وی در پاسخ به این سوال که «ملت بازار» مبنی بر اینکه با این شرایط می توان امیدوار بود با تداوم رشد نرخ دلار معاملات بازار سهام نیز رونق بگیرد، گفت: بله این انتظار وجود دارد که با تداوم روند فعلی در بازار ارز، شاخص بورس بتواند با نوسانات مثبتی مواجه شود اما نباید فراموش کرد که در شرایط کنونی معضل کمبود نقدینگی در بازار سهام وجود دارد.

به گفته افضلیان، در حال حاضر به دلیل عدم تحرک و کسب بازدهی در بازار سرمایه، سهامداران ترجیح می دهند ریسک شان را به حداقل کاهش داده و با خروج از بورس و ورود به بازارهایی از جمله اوراق بدهی و صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت ریسک کمتری را متحمل شوند.

حمایت سهامداران عمده از گروه بانکی

وی در ادامه توقف نماد گروه بانکی و تاثیر بازگشایی نمادهای این صنعت را مورد ارزیابی قرار داد و خاطرنشان کرد: زمانی که کم ریسک ترین صنعت موجود در بورس تهران به یکباره دچار تحول و کاهش قیمت فراوان می شود، همین موضوع ترس و فروش هیجانی سهام را در گروه های دیگر بازار به وجود می آورد.

افضلیان افزود: با توجه به وضعیت فعلی بانک ها و انباشت حجم نقدینگی فراوان در این گروه باید بازگشایی مناسبی همراه با حمایت سهامداران عمده برای نمادهای بانکی انجام شود چرا که حمایت فعلی می تواند انتظار مناسبی را برای سرمایه گذاران در خصوص گروه های دیگر بازار به وجود بیاورد.

توصیه به سهامداران

وی انتظار سهامداران از بورس در شرایط فعلی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: به نظر می رسد سرمایه گذاران در حال حاضر منتظر یک رویداد یا خبر مهم و اثر گذار برای تغییر جهت روند معاملات بورس هستند که در این شرایط پیش بینی می شود شاهد بازگشت رونق نسبی به بازار باشیم.

این فعال بازار سرمایه در ادامه به سهامداران توصیه کرد: تا زمانی که شاهد ورود نقدینگی و افزایش تقاضا در گروه های مهم بازار نبوده اند اندکی صبر پیشه کرده و با خرید و فروش های هیجانی دچار ضررهای سنگین نشوند.

کف و سقف دلار

افضلیان همچنین به پیش بینی بازار ارز پرداخت و گفت: طبیعی است تقویت شاخص دلار جهانی در بازار داخلی نیز تاثیرگذار است. به نظر نمی رسد تقاضای بالایی برای دلار ایجاد شود. در مقابل نیز انتظار کاهش قابل توجه قیمت نیز وجود ندارد. به طوری که کف و سقف قیمت دلار حداکثر 3900 و 4300 تومان خواهد بود.



-درجا زدن ومعادن در محدوده 1400ریال وعدم ریزش به محدوده پایین تر.....حمایت 1200مقاومت بلند مدت 1700ریال در جدول قرار میگیرد
-در پی انتشار شایعه ای پيش از شروع معاملات امروز مطرح شد:
اخبارهای رسیده حکایت از آن دارد که پس از برگزاری جلساتی درخصوص حمایت از سهام "خودرو" در نهایت یکه زارع مدیرعامل شرکت ایران خودرو برای افزایش توان بازارگردانی این شرکت چنین تصمیمی را اتخاذ نموده است.

بنابر اخبار رسیده از شرکت ایران خودرو گفته می شود شرکت نگار نصر سهم از شرکت های زیر مجموعه گروه صنعتی ایران خودرو بزودی به عنوان بازار گردان جدید سهام ایران خودرو در کنار شرکت سرمایه گذاری سمند فعالیت خود را آغاز خوهد کرد.

بنابر گزارشبورس نیوز، خبرهاي رسیده حکایت از آن دارد که پس از برگزاری جلساتی درخصوص حمایت از سهام "خودرو" در نهایت یکه زارع مدیرعامل شرکت ایران خودرو برای افزایش توان بازارگردانی این شرکت چنین تصمیمی را اتخاذ نموده است.

براساس این گزارش بنظر می رسد با توجه به اقدام شرکت ایران خودرو برای واگذاری بلوک بانک پارسیان و نیز وجود برخی شایعات در خصوص احتمال واگذاری بخشی از سهام شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، مدیریت این شرکت قصد همسو سازی سهام "خودرو" با اتفاقات بنیادی پیش رو را دارد.

حال باید دید که مدیران ایران خودرو در خصوص شایعه مطرح شده چه واکنشی را نشان خواهند داد.


-هیچی نمی خواهد بفروشی بینداز گوشه طاقچه مهر ضرر هم بر پیشانیت نزن خودش میره بالا سیاست بورس را بالا خواهد برد


-فلان بانک زیان ده از کجا سود سپرده پرداخت میکند چرا پرداخت میکند؟
-چرا وقتی پول به نماد ومعادن تحت عنوان افزایش سرمایه ترزیق میشود از کنارش یک شرکت فولادی درست میشود حتما سرمایه گذاری درست است ومن سهام دارباعث راه افتادن یک کارخانه فولادی شده ام وهزاران نفر مشغول کار شده اند فرقی نمیکند همین وضع را یک نماد دارویی در بورس تحت عنوان افزایش سرمایه انجام میدهد
-فلوله صف خرید اگر تا اخروقت عرضه نشود ممکن است مقاومت 4000ریال را رد کند
-شاراک نیز صف خرید است اگر تا اخروقت عرضه نشودفردا ممکن است از مقاومت 3200ریال عبور کند
-فباهنر نیز اگر تا اخروقت عرضه نشود ممکن استن از مقاومت 1800ریال عبور کند
-گرچه خپارس 800ریالی جذاب است ولی بر پیشانی خپارس در بلند مدت یک 1100ریال ثبت شده
-این خپارس زمانی در مهلت یک ماهه میتواند حجم سنگین حق تقدم ها را بفروشد مثل ومعادن قیمتش 1400ریال باشد واین داستان به بعد عید کشیده خواهد شدپس خپارس نوسان گیری بکنید ولی دست اخر کمی داشته باشید
-فنوال یک حرکت شبیه فباهنر در بلند مدت خواهد داشت ولی کی نمیدانم
-تا شنبه خدا نگه دار
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-کانال ما در تلگرامtalarbourseiran@از سمت چپ سایت با گوشی همراه کانال را جوین کنید
-

TSETMCنوشته ها ی شخصی ما درمعلم بورس ]]>

|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0


مطالب مرتبط با اين پست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








بک لینک در 550 (وبلاگ و وبسایت) با اتوریتی بالا

منوي کاربري


عضو شويد


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نويسندگان
نظر سنجي

آخرين مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تبلیغات متنی
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

دانلود اهنگ شاددانلود رمان عاشقانه بدون سانسور سیستم وبلاگدهیخرید هاست لینوکس طراحی چتروم در تبریزکانکس مسکونی ارزانثبت شرکت ارزان قیمت بیت کوئینسایت طراحیازاد طرح دانلود بازی بدون سانسور دانلود والپیپر عاشقانه جدید دانلود فیلم خارجیدانلود کلیپ خنده دار آشپزی ایرانیعکس نوشته های عاشقانه دانلود نرم افزار 2017 اطلاعات پزشکی پنل اس ام اس انجمن تفریحی حد و حدود دکوراسیون داخلی اداری مجله پوست و مو رابطه جنسی در دوران عقد سایت قرانی دانلود موزیک جدید عکس و بیوگرافی دانلود بازی انلاین دنا موو دانلود نرم افزار سایت سرگرمی تکناز شلوغ چت الوند وب فیلم ایرانی 96 تور اروپا ارزان مجله خودرو خارجی بازی اندروید رایگان دانلود اهنگ قدیمی دعای خوابدعا برای پولدار شدن خبرگزاری بورس دانلود اهنگ ایرانی دانلود عکس متن داربای کاسیو اخبار روز ایران و جهان سایت تفریحی و سرگرمی دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری ضرب المثل های خنده دار دانلود بازی چند نفره اندروید قیمت انگشتر جواهر سایت ماشین خودرو برلیانس محصولات ورزشی دانلود کلیپ آموزش رقص دانلود نرم افزار تلگرام دانلود عکس عاشقانه اخبار سیاسی اس ام اس آرزوی سفر خوش آلاله چت مجله غزاله دانلود عکس اس ام اس تولد عاشقانه دانلود والپیپر اچ دی دانلود آزمون رشته ریاضی دانلود نرم افزار دوست دختر یابی دانلود نرم افزار حسابداری رایگان تعرفه طراحی چت روم پایگاه خبری دانلود کتاب آموزش سحر و جادو قیمت خط موبایل ثابت مدل مانتو تنگ و کوتاه نمونه سوالات تافل دعا ثمانین ایه دانلود کلیپ جنیفر لوپز مدل لباس پاکستانی سایت تفریحی سرگرمی سایت تفریحی سرگرمی دانلود موزیک ایرانی