همراه با شهید بهادر شهریاری
نیوز آبادان
همراه با شهید بهادر شهریاری
14 دی 1395 ساعت 13:1 | بازديد : 676 | نويسنده : | ( نظرات )

امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست

شهید :           بهادر شهریاری

 فرزند : الله نظر            تاریخ تولد : 10/1/1344            تاریخ شهادت : 2/1/1361       

محل تولد :گناوه روستای عباسی   عملیات و محل شهادت : فتح المبین در منطقه شوش

محل دفن : گلزار شهدای بندر گناوه

پیام شهید : رهبر عزیز را تنها نگذارید

شهید بهادر شهریاری در سال 1344 در روستای عباسی از توابع شهرستان گناوهدیده به جهان گشود.پدرش یکی از کشاورزان این روستا بودو زندگیش را از همین راه تامین می کرد.بهادر هم در دوران کودکی با پدرش در کارهای کشاورزی همکاری می کردبه سن شش سالگی که رسید در همان روستا به دبستان رفت  بعد از پایان  دوره ی ابتدایی  به دوره ی راهنمایی در روستای محمد صالحی به تحصیل ادامه داد . در حین درس خواندن در فصل تابستان هم کار می کرد او می گفت در فصل گرما کارگری برای یک فرد مسلمان افتخار است. بعد از پیروزی انقلاب در پخش پوستر ها ، روزنامه های اسلامی و عکس های امام و دیگر شهدا در روستا نقش بسزایی داشت. اولین روزی که بسیج وارد روستا شد عضو ان شد و به خانه که می امد خیلی خوشحال بود و می گفت حالا خوب است که می توانم بهتر فعالیت کنم. با شروع جنگ تحمیلی به مدت سه ماه و ده  روز در جبهه غرب مریوان بود . بعد از ان به مدت 20 روز در خانه بود . او می گفت می خواهم دوباره به جبهه بروم  زندگی در این موقعیت برای یک مسلمان ننگ است. بهمن ماه 1360 بود که سپاه پاسداران از کلیه کسانی که به جبهه رفته اند  خواست تا خودشان را معرفی کنند . شهید شهریاری فورا ثبت نام کرد و اعزام به جبهه شد و پس از یک دوره اموزشی در شیراز روانه شوش گردید و سرانجام در عملیات فتح المبین در تاریخ 2/1/1361 به درجه رفیع شهادت نائل گردید . روحش شاد و یادش گرامی .

وصیت نامه شهید بهادر شهریاری :

من به عنوان یک فرد رزمنده می خواهم به جبهه حق علیه باطل بروم این مژده را به مردم مسلمان ایرانی می دهم که پیروزی حتمی از ماست وبه یاری خدا ما پیروزیم . مادر جان این نوید را به تو می دهم اگر با شهید شدن من اگر خوشحال شوی و ناراحتی را بگویی که فرزندم در راه خدا و اسلام شهید گشته است . شما در دنیا و اخرت اجر فراوان خواهید برد و مادر عزیزم از تو خواهش می کنم که اگر من شهید شدم گریه و زاری نکن چون اگر گریه کنی دشمنان خوشحال می شوند ولی اگر تو خوشحال شوی دشمن خوار می گردد .  با همسایه ها با مهربانی رفتار کن و در مورد من ناراحتی مکن .

بزودی با زندگینامه  سردار شهید هاشم امیری دیگر شهید والا مقام روستا به روز می شویم.



|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0


مطالب مرتبط با اين پست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








بک لینک در 550 (وبلاگ و وبسایت) با اتوریتی بالا

منوي کاربري


عضو شويد


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نويسندگان
نظر سنجي

آخرين مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تبلیغات متنی
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

دانلود اهنگ شاددانلود رمان عاشقانه بدون سانسور سیستم وبلاگدهیخرید هاست لینوکس طراحی چتروم در تبریزکانکس مسکونی ارزانثبت شرکت ارزان قیمت بیت کوئینسایت طراحیازاد طرح دانلود بازی بدون سانسور دانلود والپیپر عاشقانه جدید دانلود فیلم خارجیدانلود کلیپ خنده دار آشپزی ایرانیعکس نوشته های عاشقانه دانلود نرم افزار 2017 اطلاعات پزشکی پنل اس ام اس انجمن تفریحی حد و حدود دکوراسیون داخلی اداری مجله پوست و مو رابطه جنسی در دوران عقد سایت قرانی دانلود موزیک جدید عکس و بیوگرافی دانلود بازی انلاین دنا موو دانلود نرم افزار سایت سرگرمی تکناز شلوغ چت الوند وب فیلم ایرانی 96 تور اروپا ارزان مجله خودرو خارجی بازی اندروید رایگان دانلود اهنگ قدیمی دعای خوابدعا برای پولدار شدن خبرگزاری بورس دانلود اهنگ ایرانی دانلود عکس متن داربای کاسیو اخبار روز ایران و جهان سایت تفریحی و سرگرمی دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری ضرب المثل های خنده دار دانلود بازی چند نفره اندروید قیمت انگشتر جواهر سایت ماشین خودرو برلیانس محصولات ورزشی دانلود کلیپ آموزش رقص دانلود نرم افزار تلگرام دانلود عکس عاشقانه اخبار سیاسی اس ام اس آرزوی سفر خوش آلاله چت مجله غزاله دانلود عکس اس ام اس تولد عاشقانه دانلود والپیپر اچ دی دانلود آزمون رشته ریاضی دانلود نرم افزار دوست دختر یابی دانلود نرم افزار حسابداری رایگان تعرفه طراحی چت روم پایگاه خبری دانلود کتاب آموزش سحر و جادو قیمت خط موبایل ثابت مدل مانتو تنگ و کوتاه نمونه سوالات تافل دعا ثمانین ایه دانلود کلیپ جنیفر لوپز مدل لباس پاکستانی سایت تفریحی سرگرمی سایت تفریحی سرگرمی دانلود موزیک ایرانی