منچسترسیتی 0 - 2 بارسلونا ؛ مأموریت انجام شد
نیوز آبادان
منچسترسیتی 0 - 2 بارسلونا ؛ مأموریت انجام شد
14 دی 1395 ساعت 12:57 | بازديد : 900 | نويسنده : | ( نظرات )
جدال فوق العاده حساس میان دو تیم بارسلونا و منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر در نهایت با پیروزی 2 - 0 شاگردان مارتینو به پایان رسید تا این تیم یک قدم تا مرحله بعد فاصله داشته باشد.

http://static.goal.com/370800/370834_heroa.jpg

دو تیم کار را با احتیاط آغاز کردند اما شاگردان مارتینو همانطور که انتظار می رفت با هدف حفظ توپ و کنترل بازی کار را ادامه دادند و 73 درصد مالکیت توپ و 141 پاس در مقابل 41 پاس بازیکنان سیتی در 15 دقیقه ابتدایی گویای این موضوع بود.

در دقیقه 19 پاس در عمق خوب سیلوا به نگردو و فرار مهاجم اسپانیایی از میان دو مدافع بارسا همراه شد که در نهایت با تنگ شدن زاویه و ضربه نگردو به توپ از دهانه دروازه عبور کرد و رد شد.

در این لحظات بازیکنان سیتی با پرسینگ خوب خود کمی بر بازی مسلط شدند اما این برتری نسبی دقایقی بیشتر به طول نیانجامید.

در دقیقه 30 حرکت خوبی را آغاز کرد و وارد محوطه سیتی شد اما در حالی که موقعیت مناسبی داشت، مدافعان سیتی اجازه پیش روی بیشتر و زدن ضربه را به او ندادند و توپ برگشت داده شد.

دقیقه 32 هم شوت زیبای ژاوی از پشت محوطه با واکنش هارت در دو ضرب مهار شد.

در ادامه نیمه نخست سیتی همچنان با دفاع فشرده و خوب خود فضای مورد نیاز بارسایی ها را فراهم نکرد و بارسا هم حملات خود را با نفرات کمی تدارک دید تا موقعیت ضد حمله نصیب شاگردان پیگرینی نشود و بدین ترتیب نیمه نخست بدون گل مساوی به پایان رسید.

نیمه دوم؛

در دقیقه 53 اینیستا در میانه های میدان صاحب توپ شد و با پاسی در عمق مسی را در شرایط تک به تک قرار داد، اما تکل از پشت دمیکلیس، مهاجم آرژانتینی را نقش زمین کرد و علاوه بر دریافت کارت قرمز یک پنالتی نیز به کاتالان ها تقدیم کرد؛ هرچند به نظر می رسید خط بیرون از محوطه باشد!

دقیقه 54 لیونل مسی پشت توپ قرار گرفت و دروازه هارت را گشود تا هفتمین گل خود در این رقابت ها را به ثبت برساند.

بعد از این گل و 10 نفره شدن سیتی، برای لحظاتی فشار بارسا بیشتر شد و خط دفاعی میزبان آشفته و به هم ریخته به نظر می رسید اما آبی اناری ها نتوانستند اختلاف را افزایش دهند.

در دقیقه 67 هم پیگرینی، خسوس ناواس و کولاروف را بیرون کشید و به جای آنها نصری و لسکات را وارد میدان کرد.

در دقیقه 66 ارسال زمینی آلوز با ضربه ژاوی به شکلی خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 68 یک و دوی خوب آلوز و سانچز و نفوذ مدافع کناری بارسا به محوطه حریف با ضربه بسیار خطرناک او همراه شد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 73 ادین ژکو به جای نگردو و در طرف دیگر نیمار به جای سانچز وارد میدان شدند.

دقیقه 76 پاس تک ضرب زابالتا به سیلوا، با کنترل سینه و ضربه این بازیکن همراه شد که ویکتور والدز به خوبی توپ را مهار کرد.

دقیقه 85 هم سرخی روبرتو جانشین سسک فابرگاس شد.

در دقیقه 90 کار برای سیتی تقریباً تمام شد؛ این بار یک و دوی نیمار و آلوز و نفوذ عالی مدافع برزیلی به محوطه سیتی، در نهایت با ضربه دقیق او توپ از میان پاهای هارت به تور رسید.

بارسلونا با این پیروزی خارج از خانه کار خود برای صعود به مرحله بعدی را بسیار آسان تر کرد اما باید دید آیا سیتی می تواند دست به شگفتی بزند و در کمپ نو جبران کند یا خیر...

منبع:بارسانیوز



|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0


مطالب مرتبط با اين پست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








بک لینک در 550 (وبلاگ و وبسایت) با اتوریتی بالا

منوي کاربري


عضو شويد


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نويسندگان
نظر سنجي

آخرين مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تبلیغات متنی
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

دانلود اهنگ شاددانلود رمان عاشقانه بدون سانسور سیستم وبلاگدهیخرید هاست لینوکس طراحی چتروم در تبریزکانکس مسکونی ارزانثبت شرکت ارزان قیمت بیت کوئینسایت طراحیازاد طرح دانلود بازی بدون سانسور دانلود والپیپر عاشقانه جدید دانلود فیلم خارجیدانلود کلیپ خنده دار آشپزی ایرانیعکس نوشته های عاشقانه دانلود نرم افزار 2017 اطلاعات پزشکی پنل اس ام اس انجمن تفریحی حد و حدود دکوراسیون داخلی اداری مجله پوست و مو رابطه جنسی در دوران عقد سایت قرانی دانلود موزیک جدید عکس و بیوگرافی دانلود بازی انلاین دنا موو دانلود نرم افزار سایت سرگرمی تکناز شلوغ چت الوند وب فیلم ایرانی 96 تور اروپا ارزان مجله خودرو خارجی بازی اندروید رایگان دانلود اهنگ قدیمی دعای خوابدعا برای پولدار شدن خبرگزاری بورس دانلود اهنگ ایرانی دانلود عکس متن داربای کاسیو اخبار روز ایران و جهان سایت تفریحی و سرگرمی دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری ضرب المثل های خنده دار دانلود بازی چند نفره اندروید قیمت انگشتر جواهر سایت ماشین خودرو برلیانس محصولات ورزشی دانلود کلیپ آموزش رقص دانلود نرم افزار تلگرام دانلود عکس عاشقانه اخبار سیاسی اس ام اس آرزوی سفر خوش آلاله چت مجله غزاله دانلود عکس اس ام اس تولد عاشقانه دانلود والپیپر اچ دی دانلود آزمون رشته ریاضی دانلود نرم افزار دوست دختر یابی دانلود نرم افزار حسابداری رایگان تعرفه طراحی چت روم پایگاه خبری دانلود کتاب آموزش سحر و جادو قیمت خط موبایل ثابت مدل مانتو تنگ و کوتاه نمونه سوالات تافل دعا ثمانین ایه دانلود کلیپ جنیفر لوپز مدل لباس پاکستانی سایت تفریحی سرگرمی سایت تفریحی سرگرمی دانلود موزیک ایرانی