جوانان گهر دورود به لیگ برتر صعود کرد
نیوز آبادان
جوانان گهر دورود به لیگ برتر صعود کرد
14 دی 1395 ساعت 12:58 | بازديد : 604 | نويسنده : | ( نظرات )
 یه گزارش خبرنگار مهر، در این دیدار که در همدان برگزار شد، جوانان گهر دورود با نتیجه یک بر صفر مغلوب شهرداری همدان شد. تک گل همدانی ها در دقیقه 68 وارد دروازه ی گهر شد.

البته گهر با این نتیجه نیز به لیگ برتر صعود کرد چرا که پتولاله اصفهان تنها رقیب گهری ها نیز در دیداری معوقه و به طور همزمان با این مسابقه در قروه به مصاف خورشید این شهر رفت و با حساب 2 بر 1بازی را به میزبانش واگذار کرد.

به این ترتیب در یک هفته مانده به پایان مسابقات لیگ دسته اول کشور دورودی ها صعود خود به لیگ برتر جوانان را جشن گرفتند.

پس از صعود تیم بزرگسالان گهر دورود به لیگ برتر که در اردیبهشت ماه گذشته صورت گرفت این دومین صعود یک تیم فوتبال لرستانی به مسابقات لیگ برتر است که بازهم توسط تیم گهر این بار در قالب تیم جوانان در تاریخ فوتبال لرستان به ثبت رسید.

با احتساب نتایجی که امروز به دست آمد گهر در امتیاز 29 باقی ماند و پتولاله اصفهان نیز با شکست مقابل خورشید قروه با همان 25 امتیاز در مکان دوم ایستاد.

اگر پتولاله امروز موفق می شد هر سه امتیاز را از تیم قروه ای بگیرد سرنوشت صعود به هفته پایانی کشیده می شد.

جوانان گهر دورود در دیدار پایانی خود پنجشنبه در دورود از پتولاله اصفهان پذیرایی خواهد کرد. فاصله ی کوتاه برگزاری این مسابقه با بازی امروز از قبل با مسئولان گهر هماهنگ شده بود.

بنابر این گزارش طبق توافقات صورت گرفته مقرر شده بود که اگر سرنوشت صعود به روز پایانی کشیده شود مسابقه پایانی روز شنبه برگزار شود که این گونه نشد.

با صعود تیم جوانان گهر به لیگ برتر حال نوبت به حمایت مسئولان از این تیم جوان و آینده دار رسیده است. سرمربی تیم فوتبال جوانان گهر دورود پیش از این با اشاره به مشکلات مالی این تیم به خبرنگار مهر گفته بود که از مدیران باشگاه گهر دورود به خصوص آقای هدایتی انتظار داریم تیم های پایه به ویژه جوانان را که در آستانه صعود به لیگ برتر قرار دارد حمایت کنند.

نصرتی ادامه داد: ابتدای امر که حسین هدایتی به دورود آمدند قرار بود همانگونه که برای ملوان و استیل آذین هزینه شده است برای گهر نیز هزینه شود اما متأسفانه تا حالا ما چیزی ندیدیم، فکر می کنم تنها کمک باشگاه به تیم های پایه مبلغ پنج میلیون تومان بود که به تمامی تیم های پایه اختصاص داده شد یعنی به ازای هر تیمی یک میلیون تومان!

وی همچنین گفت: تیم جوانان در حال حاضر بدهی های زیادی دارد که باید سریعتر پرداخت شوند چرا که ممکن است در آینده دردسرساز شوند، برای نمونه ما توانایی پرداخت سه میلیون تومان حق ورودی مسابقات را نداریم.

نصرتی گفت: طبق اعلام متولیان تا کنون سه میلیارد تومان در باشگاه گهر هزینه شده است و آن چیزی که عرف است اختصاص 10درصد از هزینه های باشگاهها به تیم های پایه است که حتی یک درصد از هزینه های باشگاه می تواند عمده مشکلات تیم جوانان را حل کند.

سرمربی تیم فوتبال جوانان گهر بیان داشت: امیدوارم وعده متولیان امر در قبال حمایت تیم های پایه هر چه سریعتر تحقق پیدا کند.

این سخنان در حالی مطرح می شود که محمد رضا خروطی مدیر اجرایی باشگاه گهر از حمایت جوانان گهر خبر داد و گفته بود که در آینده شرایط این تیم را بررسی می کنیم تا بتوانیم تا حد امکان از جوانان گهر حمایت کنیم چرا که سیاست های ما به همراه آقای هدایتی حمایت از تیمهای پایه است.

به هر روی به نظر می رسد با صعود تیم گهر دورود به لیگ برتر جوانان کشور کار در این زمینه تازه آغاز شده است که امید می رود با حمایت مسئولان از این تیم جوان و آینده دار، فوتبال لرستان بار دیگر در سطح ملی احیا شود.



|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0


مطالب مرتبط با اين پست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








بک لینک در 550 (وبلاگ و وبسایت) با اتوریتی بالا

منوي کاربري


عضو شويد


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نويسندگان
نظر سنجي

آخرين مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تبلیغات متنی
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

دانلود اهنگ شاددانلود رمان عاشقانه بدون سانسور سیستم وبلاگدهیخرید هاست لینوکس طراحی چتروم در تبریزکانکس مسکونی ارزانثبت شرکت ارزان قیمت بیت کوئینسایت طراحیازاد طرح دانلود بازی بدون سانسور دانلود والپیپر عاشقانه جدید دانلود فیلم خارجیدانلود کلیپ خنده دار آشپزی ایرانیعکس نوشته های عاشقانه دانلود نرم افزار 2017 اطلاعات پزشکی پنل اس ام اس انجمن تفریحی حد و حدود دکوراسیون داخلی اداری مجله پوست و مو رابطه جنسی در دوران عقد سایت قرانی دانلود موزیک جدید عکس و بیوگرافی دانلود بازی انلاین دنا موو دانلود نرم افزار سایت سرگرمی تکناز شلوغ چت الوند وب فیلم ایرانی 96 تور اروپا ارزان مجله خودرو خارجی بازی اندروید رایگان دانلود اهنگ قدیمی دعای خوابدعا برای پولدار شدن خبرگزاری بورس دانلود اهنگ ایرانی دانلود عکس متن داربای کاسیو اخبار روز ایران و جهان سایت تفریحی و سرگرمی دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری ضرب المثل های خنده دار دانلود بازی چند نفره اندروید قیمت انگشتر جواهر سایت ماشین خودرو برلیانس محصولات ورزشی دانلود کلیپ آموزش رقص دانلود نرم افزار تلگرام دانلود عکس عاشقانه اخبار سیاسی اس ام اس آرزوی سفر خوش آلاله چت مجله غزاله دانلود عکس اس ام اس تولد عاشقانه دانلود والپیپر اچ دی دانلود آزمون رشته ریاضی دانلود نرم افزار دوست دختر یابی دانلود نرم افزار حسابداری رایگان تعرفه طراحی چت روم پایگاه خبری دانلود کتاب آموزش سحر و جادو قیمت خط موبایل ثابت مدل مانتو تنگ و کوتاه نمونه سوالات تافل دعا ثمانین ایه دانلود کلیپ جنیفر لوپز مدل لباس پاکستانی سایت تفریحی سرگرمی سایت تفریحی سرگرمی دانلود موزیک ایرانی